1b.app
Скопійоване посилання -

Не вивантажуються бренди на Wordpress

Налаштував так
Видалив перед цим усі бренди
Вивантажив товари, але бренди не утворилися
Оригінальне питання доступне на версії: ru

Відповіді:

Надайте інформацію від розробника цього Wordpress, як саме у них зберігається інформація по брендах.
Бо у вас і бренд як окрема сутність, і як атрибут - і працює це через раз - припускаю там кастом якийсь конфліктує.
21.05.2021, 09:04
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Суханіцький Андрій ВАНБОКС КОРП
OneBox Corp - Інтегратор
Іменна ліцензія
що зараз віддає вордпрес якщо передавати бренд?
21.05.2021, 11:13
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Там же запити прямий у БД, як і було раніше створення - видачі там немає.
21.05.2021, 12:28
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Суханіцький Андрій ВАНБОКС КОРП
OneBox Corp - Інтегратор
Іменна ліцензія
а який запит? я програмісту скину, щоб розумів, що ми робимо взагалі
21.05.2021, 12:46
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

А може краще у цього програміста дізнатися, що і де зберігатися, щоб перевірити відповідність?
Цей wordpress – хто як хоче – так і пиляє.
21.05.2021, 14:04
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Суханіцький Андрій ВАНБОКС КОРП
OneBox Corp - Інтегратор
Іменна ліцензія
Отримав відповідь, це дослівно, але я поки що сам не зрозумів, як це має бути правильно
Ви створюєте і brand. в WordPress як ви вважаєте, що taxonomy, коли деякі з них є conflicting з усіма іншими.
It looks like you are creating pwb-brands taxonomy after creating brand attribute
and you not making a correct relation of taxonomy with term and term with product
Let me explain you concept of taxonomy and term
eg There є категорії name New Arrivals under Men and Women like this
Men
- New Arrivals
Women
- New Arrivals
Men and Women will be called as taxonomy
New Arrivals will be term
Taxonomy is to identify New Arrivals(Same category name) belongs to what taxonomy.